+49 173 600 19 17 constanze.schwaerzer@gmx.net

Conni Schwaerzer-Dutta

live and learn

Learning from  experience – that’s what I do, what I love and what I facilitate.

Constanze Schwärzer-Dutta im Gespräch

Conni Schwaerzer-Dutta

Dr. Prasad Reddy und Constanze Schwärzer-Dutta moderieren einen Anti-Bias-Workshop

Dr. Prasad Reddy and Conni Schwaerzer-Dutta facilitating an Anti-Bias-Seminar

training and facilitation

Seminars, workshops and professional training courses for diversity and inclusion, with the Anti-Bias approach, at my network “Centre for social inclusion, migration and participation” ZSIMT Berlin (website in German only).

.

 

counselling and empowerment

Unique in Germany: My counseling offer for autists and neurodiverse couples from an autistic perspective.

 

Zwei Bäume die sich aus der Entfernung zueinander neigen

relationships can flourish in many different ways

Hände die gleichzeitig schreiben und tippen

talking and writing – profession and favorite pastime

thinking and writing

My blog diversifamilies.org celebrates the diversity of families and relationships.

 

I am looking forward to your call or your email!

Call me Conni or Ms. Schwaerzer-Dutta, email or text me, talk to me preferably Tuesdays or Fridays.

 

Einladende Berglandschaft

I will be happy to accompany you on your way.

Sie überzeugen selbst die skeptischsten Teilnehmer.

Auftraggeber

Leiter, Bildungsträger

Hier ging es nicht nur darum ‚was darf ich nicht denken oder sagen‘, sondern darum ‚was hat das mit meiner Arbeit zu tun?‘. Und ich stelle überrascht fest: es hat alles mit meiner Arbeit zu tun.

Workshop-Teilnehmender

Projektleiter, Verwaltung

Es hat einfach gepasst. Auch Dein fachlicher Hintergrund hat sehr geholfen.

Coaching-Nehmerin

Künstlerin, selbständig

So viel Herzblut, Widmung, Erfahrung und Kompetenz in dem perfekten Mix habe ich bei wenigen Seminaren erlebt: großartig! Dies wünsche ich mir für die ganze Trainer*innen-Landschaft in Deutschland und warum nicht?: weltweit

Kollegin

Diversity-Trainerin, NGO